Posiadamy klucz do sukcesu w Internecie.
Chcemy Ci go podarować.

Przeczytaj więcej

Organizacja ślubu za granicą - co trzeba wiedzieć ?

Weronika Szewczyk 2019-03-03 0 komentarzy
Wpis

Wiele osób z pewnością marzy o pięknej uroczystości ślubnej w niezwykłym miejscu, ale nie wie, jak zorganizować ślub za granicą. Z pomocą przychodzą wyspecjalizowane biura turystyczne takie jak np. Victoria Travel, która zajmuje się całość spraw związanych z przelotem, pobytem na miejscu i oczywiście samą uroczystością.

Biuro już  od ponad 13 lat lat zajmujemy się kompleksowym planowaniem i realizacją uroczystości ślubnych poza Polską. Dlatego organizacja ślubu za granicą przebiega perfekcyjnie pod każdym względem, a wydarzenie zapada w pamięć na całe życie. Firma aranżuje uroczystości kościelne, cywilne, humanistyczne i symboliczne, wraz z wydarzeniami towarzyszącymi w 22 krajach.

Decydując się na ślub za granicą warto wiedzieć o kilku podstawowych sprawach. Ślub cywilny lub symboliczny może się odbywać w dowolnym miejscu np.  na plaży, w górach lub w ogrodzie. Natomiast ślub kościelny może być udzielony tylko w kościele dotyczy to wszystkich krajów na świecie. Jednak pary decydujące się na ślub kościelny mogą najpierw wziąć piękny ślub cywilny w plenerze, a następnie ślub kościelny w kościele.

Na większości kierunków mogą  polecieć także goście ślubni. Należy przy tym pamiętać, że często wyjazdy na 7 nocy na czarterach są tańsze niż na 3 dni, na przelotach rejsowych. Czasami pary wybierają pobyt na 2 tygodnie, a ich goście weselni towarzyszą im tylko przez pierwszy tydzień.

Ślub wzięty za granicą jest ważny również w Polsce. Biuro turystyczne  pomaga parom we wszelkich formalnościach,  zarówno przed wyjazdem, jak też w trakcie ślubu i po powrocie. Pracownicy legalizują dokumenty, aby były ważne w Polsce.

Zostaw komentarz