Posiadamy klucz do sukcesu w Internecie.
Chcemy Ci go podarować.

Przeczytaj więcej

Jak udekorować witrynę sklepową?

Wiktoria Laskowska 2019-06-11 0 komentarzy
Jak udekorować witrynę sklepową?

Terminem visual merchandising określa się zasady prezentacji sklepu oraz jego towaru w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Celem tej praktyki jest stworzenie w punkcie sprzedaży odpowiedniej atmosfery, aby wywołać u kupujących określone efekty. W visual merchandisingu wykorzystuje się m.in. to, że - według badań - ponad 50% klientów kupuje towar, który zobaczyli na witrynie, a także fakt, że w czasie od 3 do 8 sekund klient zostaje przyciągnięty bądź też nie do danej witryny.

Specjaliści zajmujący się przygotowywaniem witryn sklepowych zawsze analizują specyfikę danej branży, a także określają grupę docelową, do której ma dotrzeć aranżacja wystawy. Wielu dekoratorów w swoich projektach łączy pragmatyczne podejście z artystycznym wykonaniem, co daje bardzo dobre efekty.

Wśród firm oferujących profesjonalne dekorowanie witryn sklepowych znajduje się poznańska Pracownia Ładnie, którą tworzy zespół trzech wykwalifikowanych projektantek. Pracownia zajmuje się przygotowywaniem okien sklepowych zarówno dla dużych sieci, jak i dla sprzedawców detalicznych. Zaprojektowane przez dekoratorki gabloty uwzględniają m.in. dekoracje papierowe, jak również innowacyjne rozwiązania z wykorzystaniem tekstyliów oraz przedmiotów codziennego użytku.

Dla pracowni każda współpraca z klientem jest szansą na poszukiwanie nieoczywistych rozwiązań, które pozwalają stworzyć niepowtarzalną aranżację. Zdobyte wykształcenie i doświadczenie w przygotowywaniu dekoracji pozwalają projektantkom tworzyć witryny, które przyciągają wzrok wymagających klientów, szukających świeżego spojrzenia na modę oraz sztukę.

Zostaw komentarz